Friday 29 December 2017

Ozforex travel card atm fees


OzForex Travel Card Opłaty bankowe. Pochodzimy z Australii w ciągu 4 tygodni i po prostu staram się wypracować najlepszy sposób, aby uzyskać gotówkę, gdy przyjedziemy. Zauważyłem, że Karta OzForex Travel ma niesamowity kurs wymiany znacznie wyższy niż banki tutaj, co da nam więcej USD do gry z jednak to nie ponoszą opłaty bankomatu pobierane przez kartę 2 25 za cofnięcie. Co się zastanawiam, czy używam tego w bankomacie w mieście, bankomat również obciążać mnie opłatą, ponieważ to nie jest karta powiązana lub powiązana z tym bankiem. Mam nadzieję, że ma to sens, chcę tylko dowiedzieć się, ile honorariuszy ponosimy, więc mogę zdecydować, czy warto dostać inną kartę, która jest związana z Bankiem Ameryki i dlatego nie ma opłat z tytułu odstąpienia od bankomatu, ale ma nieco niższy kurs wymiany. Wszelkie informacje, które można mi dać, byłyby mile widziane. Komunikaty zwiĘ ... zane. Jestem myś lę o tym przy użyciu naszej podróży Czy ktokolwiek korzystał z nich przedtem i jakie był Z góry dziękuję. Chcę skontaktować się z moją bank o opłatach za transakcje zagraniczne i powiedzieli, że nie będę płacić od nich, jeśli korzystałem z bankomatu w Londynie, ale będziemy podlegać wszelkim opłatom narzuconym przez dostawcę bankomatu, czy są jakieś bankomaty, które nie pobierają opłat za zagraniczne wypłaty na lotnisku Gatwick. Mam kartę debetową Capital One, która nie ma obcych opłat za transakcje i żadnych zagranicznych opłat za połączenia bankowe Po zadzwonieniu powiedzieli, że jedyne opłaty pobierane są, jeśli właściciel bankomatu pobiera opłatę Czy większość bankomatów w Paryżu bankomaty paryskich banków pobierają opłaty dla klientów, którzy nie bankują z nimi Czy to będzie har. I've looking for bezpłatnych atm w i wokół Orlando Wydaje się, że istnieje wiele różnych opłat w przeciwieństwie do Wielkiej Brytanii, gdzie większość Bankomaty są bezpłatne, aby wycofać się ktoś ma doświadczenie w opłatach za ATM, nie mówiąc o tym, co wydarzyło się w szczególności przez bank wydający kartę, będę używał naszej karty debetowej, aby uzyskać walutę obcą, a my będziemy obciążeni za korzystanie z zagranicznych bankomatów banku, który nie pobierze tego typu opłaty s wygodne do korzystania z naszego własnego banku, ponieważ możemy przelać pieniądze do iz konta debetowego, ale chciałbyś uniknąć tych add. I m planowanie długiej lub dłużej długiej podróży do Azji następnie na całym świecie nie mogę dowiedzieć się, co najlepsze Jeśli podróżujesz do tak wielu krajów, a karty podróży pokrywają tylko 8 walut, wydają się być najlepszą wartością dla krajów, które wiedzą, że ten temat został pokonany na śmierć na wielu strunach, ale ja don t wydają się uzyskać prawdziwe odpowiedzi muszę w pełni zrozumieć pozytywne i negatywy przy użyciu karty bankowej zagranicznych opłat i stawek xchange i wiem o upewniając się, jakie opłaty jestem naładowana wiem zalet. OzForex Travel Card Review - BEWARE Zresetuj ceny.27 kwietnia 2017, 09 38. Podróży za granicę krótko i złożyłem wniosek o bilet wstępny Ozforex travel pre-paid Strona internetowa twierdzi, że ich stawki są doskonałe, a także ma sekcję do sprawdzenia konwersji stawki Przed zastosowaniem na kartę sprawdziłem ich kursy wymiany walut i okazało się, że jest to bardzo dobre To zostało zrobione na ich stronie głównej, w sekcji zwanej konwerterem walut. Więc złożyłem wniosek o bilet wstępny Ozforex travel pre-paid To zajęło 7 dni roboczych za pośrednictwem poczty elektronicznej przeniosłem około 1600 dolarów AU na kartę, dzięki czemu mogę przekonwertować je na dolary amerykańskie na mój wyjazd W dniu 27 kwietnia 2017 r., kiedy zalogowałem się na ich stronie, aby przeliczyć Dolar australijski na dolar amerykański, byłem zszokowany, widząc różnicę w stawki, które są pokazywane na stronie internetowej, aby zwabić klientów, a także stawki, które faktycznie dostarczają po przelewie pieniędzy na kartę kredytową przedpłaconą. Stawka w dniu 27 kwietnia 2017 r. za 1500 AUD zostanie przeliczona na dolary amerykańskie wynosi 1554 29 stawki, które dostałem po przekazaniu pieniędzy na kartę kredytową przedpłaconą wyniósł USD 1493 41. Różnica w wysokości 60 88 Jak szalony jest taki Nigdzie na stronie internetowej nie ma informacji, że kursy wymiany przewidziane dla karty kredytowej przedpłaconej różnią się od stawek pokazane na swojej stronie internetowej Ponadto można dowiedzieć się tylko rzeczywistych stawek, gdy przelewa pieniądze na kartę kredytową przedpłaconą i kiedy chcesz przeliczać je na walutę obcą. Jeśli dostarczyły sekcji na stronie internetowej mówiąc Przeliczanie waluty stawki za kartę kredytową przedpłaconą podróżą to wtedy, gdybym nie ubiegał się o tę kartę. Więc podróżujący BEWARE Inne niż utraty pieniędzy, nic nie zyskujesz z tej karty Kiedy zwabisz klientów, pokazując nieprawidłowe kursy wymiany w witrynie, Nazywam to nieuczciwym biznesem. Lekcja złota nauczyła się używać swojej zwykłej karty kredytowej podczas podróży za granicą Nie marnować czasu na kartę kredytową przedpłaconą, zwłaszcza w przypadku karty pre-paid MasterCard innej firmy niż utrata pieniędzy, nic nie otrzymałem. 27 kwietnia 2017, 09 48. Polak biegowy 15.406 postów z forum na stronie internetowej ozforex. Wykorzystane kursy średniej ceny rynkowej wyrażone w naszym konwerterze walutowym nie są ani kursami kupna, ani sprzedażą stawek Średnie rynkowe stawki pochodzą z zakładu średniego wskaźnik kupna i sprzedaŜy transakcji o duŜej wartości na globalnych rynkach walutowych Kurs kupna lub sprzedaŜy, jaki otrzymałeś od OzForex byłby bliski średniej stopie procentowej, ale obejmowałby nasz margines, który odzwierciedla wielkość Twojego transferu OzForex nie gwarantują dokładność obliczania stawki lub waluty Prosimy o przeczytanie warunków korzystania. Dlatego uważam, że ubieganie się o kartę wyjazdową to kolejny przypadek emptorowania zastrzeżenia.27 kwietnia 2017, 10 07.Sydney 2 456 postów forum. Na stronie internetowej stawka cytat to 1 036 Jest to średnia. Nigdy nie otrzymasz od nikogo tej stopy. Jeśli możesz wejść w jedną z nich, robi się bardzo dobrze jako konsument, a na przeciętnej karcie kredytowej mówi się, że Westpac otrzymasz około 2 do 5 3 z midrate. It wygląda jak masz około 3 7 z midrate z tej karty przedpłaconej To nie jest tak dobre, jak post-paid karty, ale ja powiedziałbym, że nie jest tak źle w porównaniu do innych prepaid travel cards. The tylko korzyści, jakie widzę dla tych kart przedpłaconych jest, jeśli ty chcesz zablokować kurs wymiany Karta, na przykład 28 stopni, daje lepszą stawkę do globalnej stawki Mastercard, ale jeśli AUD obniży się o 2 w przyszłym tygodniu zawsze to możliwe, lepiej będzie posiadać kartę przedpłaconą. To wszystko jest częścią ryzyko vs wygoda vs koszt tradeoff Wystarczy, że zrobisz te rzeczy z otwartymi oczami. Problem, że możesz wiedzieć, rzeczywisty kurs wymiany jest problemem z innymi kartami kredytowymi, jak również Jeśli używasz Mastercard, możesz t znaleźć kurs będą używać ich na swojej stronie internetowej przez kolejne 48 godzin po dokonaniu płatności.27 kwietnia 2017, 10 28.Brisbane 3 240 postów na forum. Zobaczymy, ile pieniędzy utracisz, gdy uzupełnisz go przy użyciu BPAY.27 kwietnia 2017 , 10 34.Brisbane, Australia 623 posty na forum. Jestem zwykle używam mojej normalnej karty kredytowej na wszystkie podróże zagraniczne Był to pierwszy raz, kiedy pojechałem na kartę kredytową z dużym wyprzedzeniem Pomimo zwykłej karty kredytowej, opłaty bankowe nadal uważam, że kurs wymiany jest dobry. Jeśli miało to miejsce, Kupiłbym dolar amerykański w gotówce, który oferuje 1510 dolarów amerykańskich za 1507 44 AU Dollars. Absolutny marnotrawstwo czasu i pieniędzy.27 kwietnia 2017, 10 38.Sydney 2 456 postów na forum. W każdym razie musimy być jasne tutaj. Prepaid karty płatnicze podróżne są produktem najwyższej jakości na rynku unijnym Dostarczają Ci dodatkowej karty, związanego z nią zabezpieczenia i zablokowanego kursu walutowego. Nie otrzymujesz jednak karty kredytowej, którą podawano, a często pobierane są dodatkowe opłaty pieniądze, uzupełnienie lub użycie karty w Twoim kraju, a nawet pozostawienie niewykorzystanej karty. Karty kredytowe używają standardowego kursu wymiany stosowanego przez VISA Mastercard itd. zazwyczaj około 1 od średniej, ale instytucja wydająca często pobiera opłatę ponad to, że może się różnić od 0 do góry, ale zazwyczaj wynosi około 2.Cash wymiany działa na konkurencyjnym rynku dość złożonych opłat i prowizji Spodziewać się zapłacić do 25 od midrate dla małych transakcji poza Opera House lub na lotnisku , a jako a s 1 5 od średniej w specjalistycznych operatorach dyskontowych. W Twoim przypadku miałeś kartę Ozforex, ale z informacji, które podałeś, na pewno nie jest gorszy od innych kart w kategorii prepaid travel money, w rzeczywistości od co powiedziałeś, że może być lepiej. Pick, która metoda odpowiada Twojemu ryzyku, kosztowi i wygodzie. W Twoim przypadku szukam karty kredytowej, która nie pobiera żadnych opłat za transakcje z systemem operacyjnym. - wiadomość od personelu TripAdvisor. Ten wpis został uznany za nieodpowiedni przez społeczność TripAdvisor i został usunięty. W celu zapoznania się z działem TripAdvisor, prosimy o kontakt z naszym zespołem. Personel może również usuwać posty, które nie są zgodne z naszymi wskazówkami i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia wszelkie posty z dowolnej przyczyny Dziękujemy za część społeczności TripAdvisor. Zmarła w dniu 27 kwietnia 2017 r., 15 07.27 kwietnia 2017 r., 15 23.Sydney, Australia 7 wpisów na forum. Jest to Sandra z zespołu OzForex Chciałbym wyjaśnić kilka punktów wydają się powodować dezorientację. Jak wspomniano powyżej, istnieje różnica między stopami średnich rynków a stopami klientów Kursy średniej wielkości nie są ani kursami kupna, ani sprzedażą. Są to średnie punkty pomiędzy ceną kupna i sprzedażyą transakcji o dużej wartości na globalnych rynkach walutowych Współczynnik kupna lub sprzedaży, jaki otrzymałeś od OzForex, byłby zbliżony do średniego kursu rynkowego, ale obejmowałby naszą marżę. Jest to standard branżowy, aby wyświetlać oddzielnie średnie stopy procentowe i stopy procentowe klientów. W sekcji Travel Card na naszej stronie można znaleźć stronę, która ujawnia nasze kursy wymiany karty Travel Card i oferuje pełną przejrzystość przed zastosowaniem Po załadowaniu karty przez fundusze i dokonaniu konwersji waluty online, najpierw wyświetlana jest stawka umożliwiająca przeglądanie dokładną stawkę i gwarantowaną kwotę, jaką otrzymasz przed finalizacją konwersji. Jeśli chodzi o naszą cenę Travel Card, postawiliśmy na rynku, aby być w zgodzie z konkurentami O ur Stawki kart są wyższe niż 4 niż w przypadku stawek hurtowych, np. tych, które można zobaczyć w wiadomościach lub na naszej ogólnej konwersji walut. Najnowsze porównanie naszych stawek za konkurencję na karty prepaid Travel Cards wskazywało, że kursy walut OzForex są nieco niższe w większości walut pary W porównaniu z transakcjami przelewów internetowych stosuje się szerszy margines z powodu dodatkowych kosztów poniesionych na produkcję, przetwarzanie i wygodę korzystania z karty Travel Card, która umożliwia jej wykorzystanie na całym świecie. Proponujemy, aby klienci nie tylko porównali kurs wymiany karty Travel Card, ale uważamy również, że nie pobieramy opłaty za reload i jesteśmy jedynym australijskim dostawcą, który nie pobierze opłat za korzystanie z karty Travel Card w naszej karcie kredytowej i można ją ponownie ładować za pośrednictwem BPay z bezpłatną opłatą w miarę potrzeb podczas przelotowania. Mam nadzieję, że pomoże to zrozumieć nasze ceny za Karta Podróży Rozumiemy, że może to być trudne w porównaniu do innych opcji pieniężnych z podróży, karty kredytowej itp. ponieważ wszystkie mają swoje pozytywne i negatywne. Proszę daj nam znać teraz, jeśli jest coś innego, co jest niejasne. OkForex Travel Card Review - BEWARE Rip Off Rates - Australia Forum. Opstory Prepaid Travel Card.1 z 5 sprawdzonych na 19 listopada 2018. jak wielu recenzentów pod tym samym ja też o być oszukani przez ten tłum Macquarie Bank nie masz wstydu. I zapłacił wiele tysięcy dolarów na moim Macquarie Bank Ozforex karty podróży Aby przekonwertować te AU do USA, zapłaciłem ich detalicznej konwersji, która zawiera ich honoraria i zysk mają teraz zdecydowałem, że nie chcę pozostać w branży podróży kartą kredytową i teraz nalegam, że sprzedam swoje Stany Zjednoczone z powrotem do nich, również w przeliczeniu detalicznym Innymi słowy, chcą za to płacić za ich decyzję o zamknięciu autobusu. Odpowiednie a uczciwym podejściem byłoby zaoferować mi i innym, którzy skarżyli się tutaj, aby odkupić nasze Stany Zjednoczone w Rynku, tj. bez dodatkowych opłat lub zysków i zapłacić nam odszkodowanie 5, że musimy zwrócić naszą AU z powrotem do Stanów Zjednoczonych lub cokolwiek gotowe naszej następnej podróży są one spekulantem od ich decyzji o zamknięciu sklepu Stawki stosowane do przeliczania pieniędzy NASA na AU są przestępcami Musimy iść do mediów tradycyjnych i społecznych o tym Mechanizmy rozwiązywania sporów dostarczone przez Ozforex i Rzecznik Praw Obywatelskich Finansów finansowany przez banki nie są warte kłopot, bym postawił Londyn na cegłę, że oficer Ozforex, który SEEMS odpowiada na skargi podniesione na tym forum, wkrótce zniknie. Może sugeruję, że gdybyś miał podobny problem z tym strojem, powinieneś skontaktuj się ze znanym dziennikarzem finansowym i wyjaśnij mu sytuację. Jest tu bardzo dobra opowieść Spróbuj lokalnych gazet lub rozmawiać z radami Większość stacji radiowych ABC ma co tydzień program dotyczący spraw konsumenckich, który rozpatruje skargi na lotnisko. lokalne posłowie Parlamentu nie pójdą na uboczu, jeśli faceci sprawią, że wielki koniec miasta uzasadnia siebie. Podpowiedź w mediach upewnij się, że przynajmniej raz do banku Macquarie Myślę, że Ozforex zniknie bardzo szybko.1 Osoba uważała, że ​​jest pomocna, czy tak. Produkt jest obecnie wycofywany.1 Na 5 sprawdzonych 18 listopada 2018 roku. Jeśli masz taki, jak ja, masz wszystko to zrobić to sposób na uzyskanie 3 walut z powrotem bez kąpieli Dobre powodzenie Myślałem, że byłem inteligentny, załadunek karty na wakacje pre zbiornika z AUD Oszołomienie Uuse banku wydanego produktu Co tracisz w tempie, za to ze spokojem.1 osoba uznała to za przydatne, czy tak. Hi Bardon, nasze przeprosiny za kłopoty, z którymi przeszedłeś Cieszymy się, eskalować to za Ciebie Proszę wysłać najlepsze dane kontaktowe i przeglądu do i my Będziemy w kontakcie wkrótce. OFX wysłany w dniu 19 listopada 2018 r.2 na 5 sprawdzonych 14 października 2018 roku. Udało mi się zakończyć wakacje przed zamknięciem, ale nadal miałem trochę pieniędzy Zostałem przekonany o aud i przeszedł proces elektronicznego transferu był 6 tygodni temu i noney zniknął z karty podróży, ale nie w moim accou nt Rozmowy telefoniczne i e-maile nie wydają się mieć żadnej różnicy.1 Osoba znalazła to przydatne, czy tak. Hi, nasze przeprosiny za kłopoty, które przeszliście Bierzemy tę sprawę bardzo poważnie Proszę wysłać najlepsze dane kontaktowe i krótki opis problemu i będziemy w kontakcie wkrótce. OFX wysłany w dniu 16 października 2018. Ostatecznie pieniądze zostały zwrócone po kilku tępych e-mailach Wszystkie odpowiedzi przez macquarie są bardzo powolne - 7 tygodni, aby uzyskać trochę pieniędzy Przenoszą Mają trochę do nauki o obsłudze klienta nie przeczytałem więcej. Ggy Pop wysłany 21 października 2018.1 na 5 opinii z 25 września 2018. Zgodnie z listem powitalnym OzForex, moja karta podróży OzForex, którą założyłem w kwietniu 2018 r. na wyjazd do Japonii w lutym 2018 r. oferuje mi bezpieczną, prostą walutę podczas podróży, ma cechy i korzyści, które obejmują wygodę, wartość, dostęp do internetu i łatwe ładowanie Nie, a nie kiedy karta zostanie zamknięta w listopadzie, zanim otrzymam szansę na wykorzystanie jen, który kupiłam n kurs wymiany był dobry teraz mogę tylko wymienić się na AUD i stracić, jeśli będę musiała teraz kupić po niższym kursie walut Dlaczego muszę zgubić się, gdy miałem już swoje pieniądze od 6 miesięcy i nie otrzymuję produktu Kupiłem I pomyślałem, że Macquarie OzForex był renomowaną firmą Dodgy, sprytni, nieuczciwi3 uważają, że to pomocne, czy tak. Hi Vee, dziękuję za poświęcenie czasu i pozostawienie nam recenzji Przyjmujemy tę sprawę bardzo poważnie Proszę wysłać swoje najlepsze dane kontaktowe i krótki opis problemu, a my będziemy w kontakcie wkrótce. OFX wysłany na 25 września 2018.Hi Wszyscy, mamy kartę ozforex, odkryliśmy dzisiaj 12 6 15, że ktoś został włamany, kupili 7 500 00 AU wartości towarów z francuskich sklepów internetowych na początku tego miesiąca Oświadczył o tym Ozforex za pomocą numeru telefonu na karcie, ale trudno zrozumieć faceta, który odpowiedział, powiedział, że nie ma adresu e-mail, ale odsyła sprawę do zespołu ds. sporu, powiedział, że oczekuje odpowiedzi w ciągu sześciu t o 8 tygodni później wysłałem e-mailem Ozforex Sydney otrzymała odpowiedź mówiącą o numerze telefonu na karcie Od tego, co przeczytałem tutaj, moja podróż właśnie się rozpoczęła Teraz przekazuje fundusze do naszej innej karty Ozforex z powrotem do AU, aby odebrać w bankomacie więcej pieniędzy my Rysunek Straciliśmy dość Zgaduję, że jest więcej na tej łodzi niż my, jeśli jest dużo więcej może czas porozmawiać z A Current Affair Jeśli umieścisz to w telewizorze Założę się dużo Ozforex posiadacze kart spieszy się do swoich komputerów, aby sprawdzić ich saldo Doug. Doug S zapytał 12 czerwca 2018 roku. Hei Doug, przykro mi to usłyszeć, traktujemy te sprawy bardzo poważnie Możesz nam wysłać e-maila z Twoimi informacjami kontaktowymi. OnFX odpowiedział na 15 czerwca 2018.Doug Przeczytałeś moją recenzję Jeszcze nie miałem skradzionych pieniędzy i to jest dzień 76, ponieważ złożyłem spór Powiedziano mi również od 6 do 8 tygodni Złożyłem skargę do FOS i skargę do ACCC Dział marketingu radzi Ci powyżej, że biorą to poważnie I ja też biorę Powiedziano mi 6-8 tygodni bardzo poważnie na tej notce Doug i na temat ograniczania komentarza do tego, co jest obecnie publiczne, mam nadzieję, że dostaniesz szybką rezolucję. alex2001 odpowiedział na 16 czerwca 2018. Oficer Ozforex, dziękuję za kontakt, odpowiedziałem na moje dane kontaktowe, a ja również traktuję te kwestie bardzo poważnie, większość naszych przyjaciół w naszej grupie wiekowej nie angażuje się w bankowość elektroniczną, ponieważ tylko nie ufają ani nie rozumieją systemu wątpliwości dotyczące bezpieczeństwa Mamy jednak do czynienia z tą nowoczesną technologią, a przez lata mieliśmy tylko jedną nieupoważnioną transakcję na karcie kredytowej, którą BANK zbadał i zwrócił bardzo szybko Ze względu na to wydarzenie z Ozforex straciliśmy całą pewność w systemie zabezpieczeń jako kartę numerem użytym na wszystkich nieautoryzowanych transakcjach był zapasowa karta, którą podałeś, której nigdy nie używaliśmy, a to jest poparte faktem, że tylko ten numer karty pojawia się w transakcji n raport historii jest niedozwolonych transakcji W wyniku tego mamy teraz wątpliwości dotyczące bezpieczeństwa bankowości internetowej w ogóle Odpowiedź, jaką otrzymaliśmy, gdy zadzwoniliśmy pod numer telefonu na odwrocie naszej karty był bardzo rozczarowujący, zakładam, że połączenie udał się do zagranicznych centrów telefonicznych, ponieważ było opóźnione w rozmowie z bardzo trudną do zrozumienia obcokrajowcem Pozdrawiam, Doug. Doug S odpowiedział na 16 czerwca 2018. Po przeczytaniu opinii na temat tego produktu prawdopodobnie nie będę ryzykował tego jako jednego recenzent umieścił to Ponieważ ozforex monitoruje tę stronę zapytam Cię o Twoją odpowiedź na ile jest prawdziwy i prawidłowy całkowity czas potrzebny do wykrycia oszustw kart. Brett Brett niestety nie jest dobrą wiadomością PDF zawiera 6 do 8 tygodni lub 45 dni Personel call center stwierdza również, że to jest dalekie od prawdy w mojej sytuacji i innego klienta Alex Jestem na 8 tygodni i wciąż czekam na około 1 4 z moich skradzionych pieniędzy, które mają zostać zwrócone Tylko otrzymałem część refundacji w tym tygodniu radziłam do wszystkie centrum tego oszustwa 12 kwietnia Oz forex nie radził mistrzowskiej karty oszustwa do 14 maja Mastercard ma 45 dni na odpowiedź z powrotem od 14 może poprosiłem oz forex kilka razy, aby wyjaśnić to wszystko za ponad jedną miesiąc i tylko odpowiedzi w tym tygodniu Są najgorsze usługi dla klientów, z którymi się natknęłam, przy braku komunikacji W ciągu kilku tygodni prosiłem o aktualizacje z moją odpowiedzią na spory. Bo to trwało ponad miesiąc dla despitów patrzeć w to, a następnie doradzić mastercard, po prostu pokazuje, że byli w pośpiechu, aby to załatwić sprawę rozmawiałem również z gentlemanem w banku McQuarie, stwierdził, że powinno to potrwać tylko 2 tygodnie, aby spory spoglądały w oszustwo Wszyscy 3 oz klientów forex na tej stronie przeglądu produktów mają lub będą zamykania naszych rachunków forex oz, jak tylko będziemy mieli wszystkie nasze pieniądze zwróciłbym nie polecam tej karty mam od patrzył na inne karty podróży i kursy wymiany są bardzo podobne Powodzenia z y nasza decyzja. cindy odpowiedziała 29 maja 2018 roku.

No comments:

Post a Comment